Linkblog

Archívum

Romániában jártam, piros Dácsiát láttam ...

2011.04.25. 17:44 Unimatrix03

Gondolom nem ér meglepetésként, ha azt mondom, hogy odaát minden második autó Logan. Lehet, hogy nem minden második, hanem csak minden harmadik, lényeg, hogy rengeteg van belőlük.  MCV kevesebb volt, de azért abból is láttam szép számmal. Dusterből viszont a 440 km-es utamon csak kettőt láttam.

De nem ezért ragadtam billentyűzetet, hanem mert kissé elcsodálkoztam azon, hogy minden harmadik Dacia piros volt. Nem metalizált korall piros, hanem az általam is választott matt világos piros. 

Úgy látszik, nekik is bejön a piros szín. Lehet valami más színt kellene választanunk...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://loganmcv.blog.hu/api/trackback/id/tr312854494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása