Linkblog

Archívum

Első nap

2011.04.22. 15:59 Unimatrix03

Az ötlet, hogy naplót vezessek egy mindennapravalami.blog.hu-n talált történetet olvasva jött. Gondoltam, leírom a tapasztalatokat, hátha okul belőle valaki a későbbiekben.

A tegnapi Renault Hungáriának küldött levél mellett elküldtem még pár kereskedőnek, hogy né milyen gondban vagyok, ajánlj már valamit. A levél így szólt:

Tisztelt Autókereskedő!

 
Család növekedése miatt kénytelen vagyok megvállni 2005-ös, 130 E Km-et futott (bizonyítható) Opel Vectra Caravan Design Edition Platinum Pack autómtól. 6 személy szállítására alkalmas autót keresek helyette. Az Vectra beszámítása mellet 48 hónapig havi 85 E Ft-t szánok a részletre (az összegnek tartalmaznia kell a CASCO-t is).
 
Kérem, hogy amennyiben van a fenti paramétereknek megfelelő autójuk, szíveskedjen elküldeni ajánlatukat.
 
Üdvözlettel,
 
...Levente

 

Nem egy bonyolult dolog, de azért elég sok mindent bele lehet érteni, elég tág határokat nyújt a kereskedőnek, hogy gondolkodjon és ajánljon valamit számomra.

Többeknek elküldtem a levelet (általában olyanoknak akiknél láttam valami számomra szerethető autót, nem Logan-t), aztán ma reggel kaptam egy levelet a Tomi Car House-tól. A levél egyszerű volt és velős:

www.tomicar.hu

Semmi köszönöm, hogy megkeresett, vagy szia, vagy aláírás. Itt az oldalunk te paraszt, nézzél magadnak autót. Hát innen sem veszek autót.

Közben megjött a válasz a RH-tól. Nagyon kedves úriember, megírta, hogy örül, meg minden. Mellékelte a kereskedők listáját PDF-ben. Na most a listán szerepeltek a nevek, címek, telefon és fax számok. Mail cím nincs. Kérdésemre, visszaírt, hogy sajnálja, de nincs nekik mail cím listájuk.

Könyörgöm XXI. század. Lehet, hogy a Dacia technológiai elmaradottsága a kereskedésekre is jellemző? Nem tudom.

A google a barátom, így aztán a nevek alapján megkerestem mindenkit és akinél találtam mail címet annak elküldtem a fenti levelet.

Két csoportra osztottam a népet: volta akiket egyenként címeztem meg, aztán volt egy másik csoport akiket ömlesztve (hogy lássák, hogy nem egyedül tőlük kértem ajánlatot). Kiváncsi vagyok, ki, hogyan reagál.

Amúgy 7 személyes, piros, diesel, klímás és oldallégzsákos Logan MCV-t szeretnénk.

Kellemes húsvétot mindenkinek!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://loganmcv.blog.hu/api/trackback/id/tr842847794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása